Základní informace

Nejprodávanější produkty

ZPŮSOBY PLATBY

1) DOBÍRKA

Nejběžněji používaná platební metoda. Doručovateli uhradíte částku, která je uvedená ve Vaší objednávce, a to v okamžiku doručení a převzetí zboží.

2) BANKOVNÍ PŘEVOD

Platbu můžete uskutečnit předem bankovním převodem na náš účet. Po odeslání objednávky se zobrazí údaje potřebné pro převod peněz – částka, číslo našeho účtu, variabilní symbol. Tyto informace Vám budou zároveň zaslány v potvrzení objednávky na Váš email. Po provedení platby nám jsou peníze na účet připsány obvykle během 1-3 pracovních dní.
Zboží odesíláme ihned po obdržení platby (pokud je skladem). Při převzetí zásilky od doručovatele pak již nic neplatíte.

3) HOTOVĚ

Při zvolení platby Hotově při osobním odběru zaplatíte zboží v hotovosti v kamenné prodejně Art&Dekor, Vysokostelská 78/5, Kutná Hora, PSČ 284 01 naší společnosti, poté Vám bude zboží vydáno.

V obodbí leden až březen 2015 je prodejna uzavřena. V pracovní dny Pondělí až Pátek od 9:00 - 16:00 hodin je v prvním patře nad prodejnou k dispozici asistentka Monika Křivánková. Telefonicky si můžete domluvit otevření prodejny na telefonu: 734 570 433 nebo se na nás jednoduše dozvoníte zvonkem označeným "kanceláře"

 

DODACÍ A DOPRAVNÍ PODMÍNKY PRO ČR

ČESKÁ POŠTA

Balík do ruky - Cena poštovného je 150 Kč. Pokud je zvolena platba dobírkou, připočítává se ještě částka 39 Kč za dobírku.

Balík na poštu - Cena poštovného je 130 Kč. Pokud je zvolena platba dobírkou, připočítává se ještě částka 39 Kč za dobírku.

Neúčtujeme balné ani žádné další poplatky.

Pokud máme Vámi objednané zboží skladem, odesíláme jej v den objednání (při objednání v pracovní den do 12 hod.) nebo nejpozději následující pracovní den.

Pokud zboží není skladem, řídí se dodací lhůty údajem „Doba dodání“, uvedeným u každého produktu a v emailu potvrzující objednávku. Pokud by měla být dodací lhůta delší, budeme Vás kontaktovat.

Zboží doručuje Česká pošta - obvykle již druhý pracovní den!

Pokud nebudete zastiženi doma, obdržíte od České pošty oznámení o uložené zásilce. Zásilka bude na poště uložena 7 dní. Pokud není zásilka vyzvednuta, vrací se po 7 dnech zpátky k nám. V případě uhrazení objednávky předem peníze zašleme zpšt na účet zákazníka.

O odeslání zásilky Vás budeme informovat emailem.

Zboží lze i osobně vyzvednout v kamenných obchodech naší společnosti. Objednávku je možné zaplatit hotově či platební kartou. I v případě osobního odběru v kamenných prodejnách je nutné vytvořit objednávku na www.darkyizthajska.cz. Naši pracovníci Vás budou informovat o možném termínu vyzvednutí.

JSME TU PRO VÁS!

V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat!

Jsme připraveni Vám pomoci s výběrem zboží a realizací nákupu každý den (včetně soboty a neděle) od 10.00 do 17.00 hodin.

Email: darkyzthajska@aktrading.cz

Kontakt – Křivánková Monika 734 570 433